After fleeing a camp in Lebanon, two Palestinian cousins, are stranded in Athens, living in an underground limbo. Desperately seeking a way to reach Germany, they find themselves caught in an uncontrollable spiral. Nourished by New York cinema (notably Midnight Cowboy), To a Land Unknown races along like an edgy thriller, tragic but stripped back. A compelling, uncompromising and nuanced look at the living conditions of migrants.