Abigail, a marine scientist, has been sent to her hometown of Fécamp to research a mysterious shipwreck. When she arrives, she must deal with the tensions that pit the authorities against both fishermen and environmental activists. But the danger lies elsewhere: a mysterious and menacing creature seems to be haunting the seabed.