Vincenzo, a railwayman who works on the Rome to Paris line, has a wife in Italy and a mistress in France, Ginette a widow with a four year old daughter. When he's offered a job in Paris he decides to move. Unfortunately for him his wife and petulant brother in law come to Paris too. He will have to decide between the two women.