A handsome tenor (Luis Mariano) uses his vocal talents to seduce as many women as possible, including the wife of a famous surgeon. Furious, the jealous husband preforms an incredible surgical prowess: he switches the tenor’s vocal cords with those of a shop keeper. But now the shop keeper has an amazing voice – and soon he attracts the favours of the surgeon’s wife. It seems that another operation will be necessary...