In the Basque Country, two friends, José and François, live a cheerful life. The two sly foxes use their wit to boost the business of an innkeeper they have a connection with. José is in love with Angélica, the innkeeper"s daughter, while François courts petite Annette. José also happens to have a beautiful voice and one day a night club manager hears him and wants to hire him. He will have to choose between Angelica, the inn, his roots... and a singing career in Paris.