The gentle cultural clash between a band of Italian sports fans and the citizenry of Paris. The hero, DeAngelis (Aldo Fabrizi), has heard so much about "naughty Paree" that he's determined to experience that naughtiness first hand. This plot device, of course, obliges the director to introduce several delectable French mademoiselles in the proceedings. Ultimately, DeAngelis realizes that reports of French libertinism have been grossly exaggerated, but he has a high old time finding this out.