A man and his mistress have just taken off for a weekend romp when they're kidnapped by a trio of bank robbers. They wind up becoming media "stars" as police and reporters follow them. They all wind up at the beat-up shack of a cranky old codger, with the police surrounding them and the robbers threatening to kill everybody.