Police commissioner Santamaria is investigating the murdering of the ambiguous architect Mr. Garrone. The investigations soon drive him into the Torino's high society. Santamaria suspect Anna Carla and at the same time falls in love for her. Lello is the lover of Massimo, a homosexual platonic friend of Anna Carla. He is following another direction in order to find out the truth, and his results are confusing the Policeman. But another murdering happens...