Discovering her boyfriend is married, a young lady attempts to take her life, pausing only to phone a Help Line. Finding herself very much alive in hospital she meets the priest who took the call and, much taken with him, she starts trying to date him. He in turn succumbs to her charms and they soon realise their major problem is his Holy vow of celibacy.