Leïla, a young woman of Moroccan origin, has returned to Corsica, where she was born, to bury her stillborn child. Her brother Amine, who stayed in Bastia, questions her about the choice of burial location. Between Corsica, the mainland, and Morocco, Leïla questions her identity.