Joe, the owner of Le Pélican restaurant, loves women. For the past month, one male customer after another has been disappearing. The famous boss René Fabre is abducted a few hours after making a pass at his personnel manager. The police accuse the G.L.A.P. network, a secret feminist activist lodge whose existence has never been proven.