"Impulse" is a groundbreaking MR experience that playfully explores what it means to live with Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD). We start amongst the inner workings of the brain as we learn about how we process and make sense of the world. Next, we meet four characters whose stories and environments spill out into the room around us in breath-taking MR. We discover the different ways in which ADHD can affect people as we follow their real-life testimony, told in their own words. Reflecting on our own interactions as well as diverse life stories and perspectives, we experience the complexity of ADHD and consider how systems around us could change to make space for us all.