One December 24, somewhere in a gray suburb, young Abdou, a dreamy little pizza delivery boy, meets the real Santa Claus, Marcel by name. The old man is worn out and tired, and a silly scooter accident compromises his rounds. Thanks to Abdou, who enlists the help of a few unusual characters from his neighborhood, present delivery will take place. Christmas is saved, in music and song!