Parked in front of a luxury villa just a stone's throw from the Deauville Film Festival, "La Petite" keeps watch while her father and his crack team prepare to kidnap John Malkovich. From inside the car, tuned in on the police frequency and in audio contact with the rest of the team, La Petite sees nothing but hears everything. Her father's instructions are simple: if anything goes wrong, she must flee...