Fatmé, 11 years old, Syrian, lives in a tent with her family. Her disheveled hair, dirty clothes, and love for fighting are subjects of discussion among those around her. Which makes her mother wonder: is she a boy or a girl ? To this question, Fatmé responds with laughter, “I just want to be the strongest.