Madagascar, nowadays. Twenty-year-old Kwame, who struggles to make a living in the clandestine sapphire mines, is taken back to his hometown by an unexpected turn of events. As he reunites with his mother and old friends, he finds himself confronted with the rampant corruption plaguing his country. Now, he will have to choose between easy money and loyalty; between individualism and political awakening.