David, an alienated South African musician travelling through a tiny seaside town in Brittany, meets Sébastien at a local restaurant. Sébastien is effortlessly charming and it soon becomes apparent that he is a courtesan. They share the night together and experience a rare moment of genuine intimacy, one that is threatened by a secret dark desire.