On a hot, dry day, a fire breaks out in town. You have no choice but to take refuge in the nearby forest. Trees, like you, suffer from the heat. Suddenly the luminous flux of an oak tree swirls around you, it seeks to communicate with you, will you be able to respond to it? Experience inspired by the research of Ernst Zürcher on the intelligence of trees.