Exo-Cortex 3.0 is an invitation to relax and succumb to a voice of a digital entity that immerses you in an introspective and hypnotic walking dream state. This experience offers a dreamlike journey to the spectators through a poetic and bewitching composition of the space. Each stage transforms the venue into complex digital formations that become new 360° moving objects of contemplation, mesmerizing viewers and inviting them to dive into their own subconscious and think about inner transformations.