Sofia is sociable, bilingual, vulgar, Parisian, D.I.S.C.O. In the neighbourhoods of her ordinary twentieth arrondissement, Sofia dreams of a reality that more closely resembles her: more fun and more poetic. Fortune tellers can't tell her what her future holds, only her bitcoin monitoring app can, and her unwavering determination to one day take on Jean-Claude Van Damme, her idol.