In August 1992, war broke out over the secession of Abkhazia from the Republic of Georgia, forcing 250,000 people out of their homes. Thousands of Internally Displaced Persons (IDPs) were temporarily relocated to the empty sanatoriums of Tskaltubo. After 30 years of waiting in Tskaltubo, Nana and Irakli are finally offered a new apartment in the seaside city of Batumi. Is it too late to start over?