Maude, a mother of two, is regularly physically abused by her husband Yvan. One evening, after a serious argument, he drives off and dies in a terrible accident. Seven years later, having rebuilt her life, Maude spots a man who resembles her late husband. It's Yvan, all right. But he's not the same man she knew before. She decides to follow him to the gates of a strange medical center, where she discovers that a doctor has managed to recover his brain and bring him back to life as a strange humanoid.