1993. Emmanuel is a young village boy in Eastern France. He believes he’s found a friend in Hubert, the local priest. One rainy afternoon, Emmanuel leaves the presbytery after promising Hubert not to tell anyone what had just happened.
Thirty years later, Emmanuel remembers that day. At the police station, he discretely switches his phone recorder on and starts his deposition.