A deep family taboo is shattered when Ado Hasanovic discovers the pages of his father’s diary and the images recorded by the latter in the midst of the Bosnian war. By retracing his father’s steps in the lead-up to the Srebrenica massacre, this monument to memory reveals, through the prism of one family, the wounds and undimmed pride of an entire people.