Li Xing, 14, lives in southern China, in the Grand Phuket district, which is undergoing reconstruction. He does not get along with his mother, who refuses to leave the family home, which is slated for demolition. The middle school he attends brings him nothing but trouble. One day, he finds an underground refuge where he can escape his teenage life and where strange events occur...