When Marina crosses the door of the police station, it’s because she has finally found the courage to file a complaint against her ex-partner for rape.
Repeated rapes that took place in the privacy of the couple, until Marina fled. While this complaint is essentiel to her reconstruction, Marina discovers that what is called « marital » rape is almost impossible to prove, and her fight has only just begun.