Watako has just lost her lover, Kimura, in a traffic accident in Tokyo. She decides to bury the trauma of this tragedy and carries on with her life with her husband. Although she puts on a facade for a while, the loss of Kimura has left deep marks, and she can't escape his memory any longer. She must now confront her grief.