The Franco-Italian film duo Bêka & Lemoine take you on a breathtaking road movie across Thailand to follow Boonserm Premthada, one of the country's most famous contemporary architects. Deaf from birth, he has developed an architecture that is sensitive to sound vibrations. From the chaotic concrete jungle of Bangkok to rural communities, this film reveals how the architect's moving story has shaped his unique and sensitive approach to architecture.