Since the murder of her parents, Anya has been confined to a psychiatric hospital, where she receives regular visits from her sister Lyssa. After an absence of many years, Gab, the youngest brother among the siblings, visits Lyssa. This is the occasion for a lengthy reckoning over the heavy secret surrounding the double parricide.