On the occasion of her wedding anniversary, Brigitte tries everything to rekindle the flame between herself and her husband, a former undertaker. When she discovers the latest construction by Martha, her neighbor, resembles a coffin, Brigitte has only one idea in mind: to steal the coffin and offer it to her husband so that he will finally look at her again.