On the Côte d'Opale, the inhabitants of a housing estate built on the edge of an eroding cliff are quickly moving, relocated by the region. Seventy-year-old Maryse is the last resident. Cherishing her home just a few meters from the edge, she has no intention of leaving. After initially trying to change her mind, her son Vincent gradually gets caught up in his mother's sentimental attachment.