Wisi, smiling despite the hassle, arrives in Bordeaux to start a new life. In order to avoid the street, he passes himself off as a migrant to Marina, who compensates for his loneliness by getting involved in humanitarian action. They meet Jérôme, also on the street, suffering from work phobia and who will secretly lead Wisi into an unmentionable enterprise. Will the unlikely trio lose it all... or win it all ?