Alice is twenty-seven years old today. Even though she feels hindered by it, she still lives with her parents and tends to exist in her dreams to escape her dreary daily life. After a psychedelic party on a factory roof, in a state of inebriation, she has a serious bicycle accident. Will this give her the courage to enter adulthood?