On an island at the edge of the mangrove, girls live to the rhythm of the climate. Heloise, the youngest, is timidly discovering her new environment. Lucia, who is entering puberty, hunts wild geese to feed the group. Sarah, the youngest, seems more and more ready to succeed her.