Part One: We follow Angela, an overworked production assistant who must drive around the city of Bucharest in order to film the casting for a “safety at work” video commissioned by a multinational company, ostensibly to raise awareness among its own employees on the various dangers that lead to work related accidents. Soon she encounters Marian, a half paralysed worker, who gets the part.