While stuck in a car with his mother in the middle of the night, Loïc delves into a sensitive subject: he no longer wants to follow in the footsteps of his circus parents. When he asks his mother to remove his make-up, Marianne has to mourn the loss of her son's childhood and admit that he has taken wing.