Isabelle (50 yo) cannot take care of Jacques-her 80 years-old father -anymore, and finds him a place in a high-end retirement home close to the sea. But Jacques hates old people. He’d rather die now than letting the clock tick in this hospice. He is about to end it all when he meetsRose, an octogenarian resident. And it’s love at first sight. Their love story will deeply shake the lives of everyone around them: their families, the help, the direction and the other residents. Galvanized by desire and love, Jacques and Rose will live their «senior» passion against all odds, small inconveniences and major obstacles due to their old age.