Valentine. 23-year-old. A student at Geneva University, a model. She lives in the district... over the "Chez Joseph" café. Her boyfriend lives in England, and when we meet Valentine she only talks to him on the phone. One night Valentine runs over a dog. The dog is alive, just wounded. On his identity-tag Valentine finds the owner's address. He is the Judge. 65-year-old. A year into retirement. He lives in Carouge, a residential suburb of Geneva. When he discovers that his dog has had an accident, he appears unmoved. From time to time he watches his neighboors through the window. Karin lives in a building behind his garden. Blond. 27-year-old, she works at the "personalized weather station". She is Auguste's girlfriend. 25-year-old. He lives in the district... When we meet him, he has just finished law school and is preparing for exams to be a Judge. Perhaps in his lifetime he will manage not to make the same mistakes as the Judge. He doesn't know Valentine, although they live near each other and probably pass each other every day. He buys his cigarettes at the "Chez Joseph" café. He doesn't know the Judge and he will never know the influence the Judge has had on his life...