Boris, a fugitive for 35 years, works as a bartender at “The Falling Star”. The former activist’s past finally catches up with him when a mysterious stranger appears at the bar, armed and wanting revenge. The appearance of a double, the depressed and solitary Dom, provides Boris’ cunning partner Kayoko and their faithful friend Tim with the perfect escape plan. But they haven’t accounted for Dom’s ex-wife, Fiona, a suspicious detective on their trail.