Flora arrives this morning at the park to meet Octave, her virtual lover for the first time. While waiting for him, she wanders in the park but quickly realizes that her text messages remain unanswered and that the young man seems to have cowardly defected. Distraught and humiliated, Flora stays in the park, drowning her sadness in an aimless wandering made of encounters and reveries.