Octave and Flora have been in a romantic relationship for a long time on an online game without ever having seen each other. While Flora burns with desire to meet her virtual lover, it is not the case of Octave, deeply complexed by a burn ravaging half his face. Weary of the situation, Flora gives Octave a date so that they can finally meet. Will their love survive this meeting?