Going back to the places he visited as child, Kusko hopes to see Lea again. But instead of her, he finds the strange wanderer that was so intriguing to them, ten years ago. He vaguely remembers a sailor's tale, a news item, and clues scakered across the landscape. This time, Kusko decides to follow the lonely man to understand.