Small town in Italy, end of the 19th century. Luciano, a drunk, accidentally kills his lover during a revolt against the local Prince. To pay for his crime, he is forced into exile on the most remote island in the world, Argentina’s Tierra del Fuego. The hunt for the shipwreck treasure hidden on the island becomes his opportunity for redemption.