Camille, a young candidate for the legislative election, is launched into a constituency in the Hauts-de-France region. For her campaign, she goes to meet caregivers in a hospital. Without much experience, she benefits from the advice of Ahmed who seems to know the tricks of the trade. She manages to cope in front of the press and the caregivers, when a man hurls abuse at her, verging on a physical attack. This clash in front of the cameras is an excellent publicity stunt orchestrated by Ahmed without the young candidate's knowledge.