Gloria, Lili, and Amir are rehearsing a Noh play under the strict direction of master Hiro. The premiere is in a few hours. Amir has trouble concentrating because of the incessant noise of slamming doors, Lili's uncomfortable position on stage makes it difficult for her to perform, and Gloria, the master's great admirer, suffers from a knee injury. Nothing is going right and the master has disappeared. He's locked up in his dressing room from which a thick smoke pours out.