Twenty-seven-year-old Jason lives in a low-income housing project with his mother, who is seriously ill. During the week, he takes care of her and works at the factory. On weekends, he is a wrestler in local galas. Jason loves wrestling, but to ensure a good show, Aldo, his promoter, asks him to throw his fights. Often. Too often.