What happens when an imaginative little girl, an impatient frog, an over-confident dog, a thoughtful cat, and a naïve earthworm get together? A hilarious and heartwarming preschool series featuring five inseparable friends celebrating the power of friendship, imaginative play, and backyard “grown-up” adventures!