Hôpital Beaujon, Clichy. In defiance of the imperatives of efficiency and the lack of means that plague the public hospital, Jamal Abdel Kader, the only psychiatrist in the establishment, tries to give back to his patients the humanity they are denied to have. But how to treat well in a sick institution?