Jacky is a lion tamer in a traveling circus. He was born in it, has lived in it, and intends dying in it. But today, he received a letter. The state is going to ban the breeding of wild animals. Soon, only animals considered to be pets will be allowed in the ring. With his back against the wall, Jacky searches for a solution, but the threat is looming.