Their name is Caught in the Headlights, they are actors. Her name is Laurette, she's a director. Caught in the Headlights is a space of freedom that Laurette single-handedly manages, far from Paris, from agents, from the race to get a fee. A utopian break that faces up to reality. Like every summer, she and the actors meet in Gavaudun, her village, surrounded by her family. Twenty days to create a show, in a place that Laurette keeps secret. Twenty days to invent, to play, to question themselves.